Jawatan Kosong Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) ~ Gaji Bermula RM1,500 / Minima SPM Layak Memohon

Jawatan Kosong Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) ~ Gaji Bermula RM1,500 / Minima SPM Layak Memohon. Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan terkini yang tertera pada halaman Blog Rojak.


Jawatan Kosong Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) ~ Gaji Bermula RM1,500 / Minima SPM Layak Memohon. Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan terkini yang tertera pada halaman Blog Rojak.

Pengambilan calon dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong yang disenaraikan pada maklumat di bawah. Sila pastikan anda baca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum membuat permohonan.

Maklumat Iklan Kerjaya

Jawatan Yang Ditawarkan:

1. Polis Bantuan
2. Executive (Communication)

————————————-

Kelayakan Minima: SPM

  • Majikan: Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) 
  • Tutup Permohonan: 24 & 30 Jun 2022
  • Kekosongan: Pelbagai Kekosongan Jawatan

JOIN TELEGRAM RASMI: http://t.me/blogrojak

Untuk Memohon, Rujuk Pautan Berikut


  1. Untuk makluman anda, permohonan jawatan kosong Petroliam Nasional Berhad (PETRONAS) ini adalah merupakan kekosongan terkini di Portal Jobstreet
  2. Pemohon haruslah mengisi maklumat yang lengkap merangkumi maklumat peribadi diri serta memastikan untuk turut memuat naik resume pemohon yang terkini serta dokumen sokongan berkaitan.
  3. Sila kemukakan permohonan anda melalui portal atas talian seperti yang diberikan pada point kelima.
  4. Hanya calon yang berkelayakan sahaja akan dipanggil untuk sesi temuduga dan permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh tiga (3) bulan adalah dianggap tidak berjaya.
  5. Untuk maklumat lanjut & syarat-syarat kelayakan jawatan ini, sila klik pada pautan berikut:
  6.  KLIK SINI

Keperluan & Kelayakan Memohon

Sekiranya anda merupakan calon yang memiliki kelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (PMR, SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan yang dinyatakan di atas. (Sila rujuk syarat kelayakan di bawah terlebih dahulu)


Kelebihan Pemohon

  1. Kemas
  2. Berpengetahuan am
  3. Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (rujuk kelayakan permohonan di bawah)

Manfaat Pekerjaan

  1. Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
  2. Cuti tahunan
  3. Cuti sakit dan lain-lain (rujuk iklan permohonan kerja kosong di bawah)

Bagaimana Memohon

  1. Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara online / atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.
  2. Klik pada pautan “KLIK SINI” di atas, kemudian rujuk pada maklumat permohonan, syarat serta tarikh tutup permohonan jawatan tersebut.
  3. Bagi permohonan kali pertama, pemohon hendaklah mendaftar terlebih dahulu (sekiranya diperlukan) sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.
  4. Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendek akan dipanggil temuduga. Semoga Berjaya!