Kerja Kosong – Penolong Undang-Undang di Jabatan Insolvensi Malaysia (BHEUU)

Peluang kerjaya terbuka kepada seluruh warganegara malaysia yang berkelayakan dan berminat untuk mengisi kekosongan jawatan terkini yang ditawarkan di Jabatan Insolvensi Malaysia (BHEUU) mereka yang berkelayakan dan berminat jangan lepaskan peluang untuk mengisi kekosongan jawatan-jawatan seperti berikut:-

Kerja Kosong Jabatan Insolvensi Malaysia

1. Penolong Pegawai Undang-Undang Gred L29

Syarat asas pelantikan jawatan 
Calon hendaklah warganegara malaysia berusia tidak kurang daripada 18 tahun pada tarikh tutup permohonan iaitu 19 September 2019.


Melepasi syarat-syarat yang telah ditetapkan bagi setiap jawatan yang hendak dipohon anda boleh rujuk pada lampiran yang kami telah sediakan pautannya seperti dibawah.

Cara memohon
Semua permohonan di Jabatan Insolvensi Malaysia hendaklah dibuat secara online dengan menggunakan laman sesawang rasmi Suruhanjaya perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) yang kami telah berikan pautannya seperti dibawah.

Bagi memastikan permohonan anda diterima dan dinilai sebaiknya oleh majikan sila pastikan anda mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat serta mengemaskini permohonan.